úterý 18. ledna 2011

Golden Globe 2011

Je za námi předávaní Zlatých glóbů, předzvěsti Oscarů. O tom kdo co získal se zmiňovat nebudu, to si najděte jinde :-) Mě zajímají šaty, róby, barvy......
Když začnu tím posledním barvami, tak Zlaté Glóby byly oděny do béžových odstínů, barev slonové kosti, jakoby nahých tónů. Ty jednoznačně vládly róbám zúčastněných dam.

Začnu jednou z mých nejoblíbenějších hereček a to Sandrou Bullock. 
Sandra na Glóby dorazila s nezvyklou hustou ofinou. Nevím jestli taková ofina je pro Sandru zrovna to pravý. Přidává ji roky a tak jako by se v ní ztrácí. Jinak šaty jsou z dílny Jenny Packham. Ty Sandře sluší. Jemné perleťové vyšívání nevyžaduje žádný další šperk. Zajímavý náramek na ruce to vše jen krásně podtrhuje.
Sandra Bullock má u mě 4 hvězdičky z pěti, za tu ofinu ****

Leighton Meester
Konečně vypadá opravdu krásně. Jak jste si asi už všimly nějak nemůžu "přijít na jméno" jejím účesům. Většinou má splihlé divně učesané vlasy. Ale na Glóbech jsem z ní unešená. Opět ošaty v barvě slonové kosti tentokrát s lehkým potiskem. Princeznovské rukávy jsou prostě skvostné.
Leighton u mě zabodovala na celé čáře pět hvězdiček *****

Natalia Portman 
Natalia je v poslední době všude. Těhotenství ji moc sluší a v těhlech krásných šatech od Victor a Rolf si došla až pro Zlatý Glóbus. Líbí se mi jednoduchost a aplikace růže mně příjde velmi milá a celému outfitu dodává hezký ráz.
Natalia má u mě čtyři hvězdičky ****

Žádné komentáře:

Okomentovat