sobota 9. července 2011

MF Karlovy Vary II. - to co mě rozhodně nenadchlo

Karlovarský festival pomalu, ale jistě končí, takže bysme mohly nakouknout na róby, které se podle mě moc nepovedly.

Taťána Kuchařová
Tuhle dámu zrovna moc nemusím. Prostě mi není sympatická. Její bílé šaty mě nijak významě neoslnily. Ta černobílá šňůrka nebo co to je, která je nad prsy působí dost podivně. Možná je to tím jak Taťána stojí, ale ani ten výstřih sám o sobě jí moc nelichotí. Čemu dávám plus jsou vlasy a účes.













Manželka Miroslava Donutila
Manželka pana Donutila to rozhodně nezvládla. Růžové minišatičky se hodí na mladičkou dívku a ne na dámu v jejich letech. Jinak dobrý dojem dělá moderní šik účes. I doplňky jsou velmi pěkné, jen bych vzala jiné šaty a je to ok :-)














Andrea Verešová
No tak tuhle osobu snad ani dámou nazývat nebudu. Nechápu co na ní všichni viděj. Podle mě je to laciná holka, která kdyby nechodila s Jágrem tak nikoho nezajímá.
Ta šedivá aplikace na šatech působí s tou podivnou mašlí šíleně přeplácaně. Dovedla bych so jí představit na jemných bílých šatech jednoduchého střihu v antickém stylu, ale tohle....

Žádné komentáře:

Okomentovat