pondělí 24. října 2011

TOP dvojka

Asi jsem objevila nejúžasnější make-up co jsem kdy měla. Už jsem vyzkoušela hodně různých make-upů, ale tenhle je prostě dokonalý. Jedná se o Second Skin Foundation od MaxFactor. Skvěle kryje a působí přirozeně.
Make-up je jedna z věcí do které se vyplatí opravdu investovat.












Druhým produktem, který mi učaroval, je řasenka Lash Architect 4D od Loreal Paris. Nejdříve jsem odolávala, říkala jsem si 400Kč je dost a zase nemusím mít všechno. Jenže, mám DM Beauty kartu a slevové knížky a tam byla tahle řasenka o 50% levnější, tak nekupte to...
Řasenka je to opravdu úžasná. Nádherně prodlouží řasy, s kartáčkem se pracuje skvěle, jeho zvláštní zahnutí umožňuje opravdu parádní nalíčení....








A co vy máte svůj top kosmetický výrobek? Podělte se, inspirujte....

Žádné komentáře:

Okomentovat