středa 27. října 2010

Gossip girls

Seriál Gossip Girl se mně pomalu, ale jistě zarejvá pod kůži. Jenom si říkám, že jsem ho nezkusila dřív, ale nevadí, hlavně, že jsem ho objevila :-) Po představení kluků přišla řada na děvčata.

Blake Lively jsem poprvé zaznamenala ve filmu Sesterstvo putovních kalhot (není to špatnej film).  Blake je krásná, mladá, talentovaná herečka a nová módní ikona, kterou si zamilovala i Anna Wintour, šéfredaktorka Vouge.



Leighton Meester 

tuhle dívčinu moc neznám. Četla jsem s ní asi jeden rozhovor a myslím., že je tváří nějaké firmy na přípravky na vlasy. V serálu jako Blair má velmi osobitý styl, který mě se moc nelíbí.



Taylor Momsen, tuhle herečku neznám vůbec. Jen se mi nezdá její styl. Proč se tak šíleně líčí, asi image chápu...ale taková hezká holka to nemá za potřebí.


2 komentáře:

  1. Leighton je i zpěvačka, stejně tak Taylor, která image přizpůsobuje tomu, že má rockovou kapelu The Pretty Reckless. Taková mladší verze Courtney Love :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo o Leighton jsem to četla. Aha tak to jo, to má Taylor dobrou image, nová Courtney Love to docela sedí...

    OdpovědětVymazat