pondělí 18. října 2010

Seriály...seriály...seriály...

Jojo je to trend dnešní doby. V seriálech už hrají takové veličiny jako Patrick Swazye nebo Alec Baldwin. Já jsem takový seriálový maniak. Mám momentálně rozkoukaný 4 seriály! První řadu Gossip Girl, How I Met Your Mother, šestou řadu Zoufalých manželek a 90210. No a rozhodla jsem se, že v následujících pár postech spojím svoje dvě záliby a to módu a seriály....
Možná se to zdá zvláštní, ale tyhle dvě témata spolu velmi úzce souvisí. Jsou seriály ve kterých móda hraje důležitou roli (Gossip girl, 90210.....). Když se podíváme do českých luhů a hájů určitě nikomu, kdo se o módu zajímá neunikl seriál Dokonalý svět. Je to rozhodně jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Líbí se Vám?
A jaké jsou Vaše oblíbené seriály?

1 komentář:

  1. Dokonalej svět žeru! :) Ani jsem nečekala, že by Češi mohli ještě něco takového vyprodukovat.. Jinak se seriálama mám problém - mám jich oblíbenejch víc a nestíhám nový díly :)) How I Met Your Mother, Gossip Girl, Glee, Pretty Little Liars (tam je taky úžasná móda), Modern Family, Vampire Diaries a Shit My Dad Says :)

    OdpovědětVymazat