středa 20. října 2010

Zoufalé manželky

Seriál Zoufalé manželky nebo taky Desperate Housewives patří mezi moje nejoblíbenější seriály. Asi bude momentálně můj nejoblíbenější i když Gossip girl mu šlape na paty, to přiznávám :-) Příběhy střeštěné Susan, starostlivé Lynett, vždy perfektní Bree a marnivé Gabriel netřeba představovat. Přestavitelky Teri Hatcher, Felicity Huffman, Marcia Cross a Eva Longoria jsou krásné ženské, proto se podíváme, jak to holkám sluší na červené koberci.

Teri Hatcher - Susan je asi moje nejoblíbenější manželka. Líbí se mi její potrhlost a je taková lidská. Hlavně se mi moc líbí její styl oblékání. Četla jsem Terinu knížku Spálený toast a můžu doporučit. Člověk z ní pochopí, že je to taky jen obyčejná ženská, která má svoje trable.

Eva Longoria - Gabriel i když je trochu marnotratná, tak je správná. Ohromně obdivuju její postavu. Má nádhernou figuru. Eva má nádhernou pleť a je vždycky nádherně nalíčená.

Felicity Huffman - starostlivá Lynett, která tvrdě bojuje za svou rodinu. Felicity má taky skvělou figuru, ale má možná na můj vkus až moc vypracovaný paže, což se do některých šatů moc nehodí, spíš jí nelichotí některé střihy šatů.

Marcia Cross - na Bree se mi nejvíce líbí její vývoj, kterým ta postava po celý serál prochází. Marcia je nádherná, i když si třeba pomáhá trochou botoxu, pořád vypadá jako člověk a to je důležitý. Marcii jako zrzce moc sluší zelená, smaragdová...

Holky pěkně pospolu
Ten výškový rozdíl je super :-)
Jako dvě bohyně


  
A co vy? Líbí se Vám Zoufalé manželky, sledujete je? Jaká je Vaše oblíbená maželka? 
Díky za Vaše komentáře... 

Žádné komentáře:

Okomentovat