pondělí 4. října 2010

Syoss

Opět jsem podlehla a musela jsem vyskoušet novou barvu na vlasy od značky Syoss. I když jsem si před chvilkou přečetla ne zrovna chválu na výrobky téhle značky, já si ji nemůžu vynachválit. Neměla jsem s ní žádné problémy.

Co se týče barvy líbilo se mi, že tak nečpí a nemusí se rozřeďovat, jako některé barvy co se nanášejí v tubě, nerozmíchávají se v mističce. Mám na hlavě odstín 1-4 Blue Black, barva je krásně sytá a zářivá. Uvidíme jak to dlouho vydrží, jsem zvědavá jak se bude vymívat a ztrácet lesk.




Já osobně jsem zastáncem domácího barvení. Myslím, že dnešní barvy jsou dnes natolik výživné, že vlasy zníčí stejně nebo možná i méně než barvení u kadeřnice. Dnešní barvy mají různé balzámy a výživné kůry, které vlasy po aplikaci ošetří. Samozřejmě pokud bych chtěla melíry nebo nějaké speciální kreace a že já jsem schopná všeho, půjdu ke kadeřnici.

2 komentáře:

  1. ja si vlasky nefarbim ale keby som si farbila urcite by som ju vyskusala, s ich vyrobkami som velmi velmi spokojna:)

    OdpovědětVymazat
  2. četla jsem právě nějakou diskuzi, kde na Syoss hrozně nadávali, ale na to já nedám. Každý má svůj názor a já jsem s jejich výrobky taky spokojená...

    OdpovědětVymazat